Искам да попитам колегите от форума.Мисля да сменя инжекторите на алфа ромео 156 2.0ТС със инжектори от 3.2ГТА.Въпроса ми е дали те ще паснат без доработки? Благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на инжектори алфа ромео 156 2.0ТС
Collapse
X
-
И как мислиш ще стане? След като ECU-то управялва други инжектори? Искаш да повишиш кончетата, закарай я за чип туниг. Ако това те устройва https://www.digitaltuning.bg/tuning/...156/2.0-155-cv
Comment
-
Само с гориво не става, трябва и въздух. От къде ще го вземеш тоя въздух? С турбо, с компресор, със сешоар?
Не се занимавай с глупости, заводските дюзи стигат и за 200 коня. Пък като омалеят само се сменя регулатора на налягането(евентуално и помпата) и проблема е решен.Last edited by dhtj; d.m.y г., 15:57.
Comment
-
Ако се сменят инжекторите с по-пропускливи, няма да се увеличи горивото, защото ECU - то, отчитайки сигнала на ламбда сондата, ще свие инжекторните времена и вероятно ще запише грешка заради адаптивните параметри. Или поне в установен режим.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да, евентуално ще се избегне проблема с адаптацията, но за да постигнеш по-голяма мощност, освен повече гориво трябва и повече въздух. Него никакво чипиране не може да го осигури.
Накратко - чипиране на атмосферен двигател не води до нищо осезаемо. Освен до хвърляне на едни пари навятъра.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Както ще работи със старите дюзи, така ще работи и с новите. Нищо няма да спечелиш.
Бях пуснал и аз тема преди няколко години да ми обяснят как се засилва твинспарка че имах мерак.
Общо взето, за малко пари нещата които можеш да направиш са:
Откачане на балансиращите валове 4-5 коня - безплатно
Махане на катализатора - 4-5 коня - безплатно
Олекотена шайба на коляновия вал - 6-8 коня - 80-100 лева
Ремап - 8-12 коня - 200-300-400лв
V6 intake mod (пиши в гугъла) - 10 лева, 1-2 коня и малко по-хубав звук.
Отделно е хубаво да имаш нов дебитомер(150лв), нова ламбда сонда(100лв), нов въздушен филър(10лв), и хубави нови свещи (иридиеви или платинени ~140лв) с изправни кабели и бобини .
И дa сипваш хубав бензин - 98 или 100 октана.
Като ги направиш тея неща може и да имаш вече едни реални 160-170 коня и да подаваш биноклите на повечето чипнати дизели. По възможност по-старички и 4 цилиндрови.
Като си готов с тва дето ти изброих по-горе, следващата стъпка са спортни разпределителни валове (над 1000 лева) , правен изпускателен колектор, олекотен маховик, 4 отделни дросела и т.н...
И е много важно преди да почнеш каквото и да е, мотора ти да е зацепен правилно, вариатора да е изправен и клапата в смукателния колектор да работи.Last edited by dhtj; d.m.y г., 18:29.
Comment
-
Е ти не си погледнал линка.
Шайбата освен олекотена е и с намален диаметър. Трябва и малко по-къс ремък за нея.
И за баланс валовете също мисля, че не си прав. Ако измислиш как да въртиш 5 килограма желязо с 14 000 оборота в минута, без консумация на енергия, ще ти дадат нобелова награда.
Има много динографики в нета и по тая тема. Точно за туинспарк не съм намирал, но за разни хонди, фордове и мицубишита има много. В зависимост от модела, съм виждал резултати между 3 и 16 коня "печалба" при откачане на балансиращите валове.
Koйто се интересува, пише в гугъл "balance shaft delete power gains dyno" и чете теми или отваря google images за да гледа графики.Last edited by dhtj; d.m.y г., 19:03.
Comment
Comment